Com li dic??
Hola! Bueno t'explico una mica de que va...
Fa un mes vaig conèixer a un noi en una festa i a partir d'aquell dia vam parlar cada dia i això fins que un dia vam quedar i ens vam liar, crec que a ell li estic començant a agrada per lo que vec, ja que esta més interessat per mi i em busca més i si jo no l'obro és ell el qui m'obre i me diu que no dic res, m'ha dit que no sa liat amb cap altra noia i que en les festes se les passa pensant en mi i això que només se faria a alguna si jo també anés a la festa (referit a mi) i doncs... si arribem a tenir alguna cosa més que lio, com li dic a muns pares? sobretot a mun pare, que en el tema de l'edat és una mica delicat, perquè ademes, aquest noi té 20 anys i clar... jo aquest estiu faré els 15 i és una mica complicadet jajaj
Gràcies i petons! :)
InterPersonal

Hola anonima!
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per utilitzar el consultori!
No corris tant! Primer de tot, coneix aquest noi, trobeu-vos, parleu per whatsapp o facebook, coneix les seves intencions, si tots dos voleu el mateix o no, si a tu t'agrada com és....
Si t'agrada, t'escolta, et cuida i, sobretot, et respecta, ja pensaràs en la manera de dir-ho als teus pares (segurament ja et veuran que estàs enamorada, els pares tenen un radar per detectar aquest tiups de coses, encara que nosaltres creiem que dissimulem bé), per això no et preocupis!
Una abraçada i a disfrutar d'aquest flirteig,
Laia Sala
www.consultajove.cat