TINC PENSAMENTS SUICIDES
Hola,la meva vida es una merda i nomes penso en suicidarme ja que ningu m'estima, a l'escola em fan bullying i tot!
La meva vida es una merda total! Algun dia em clavare un ganivet i em suicidare....
Elena Crespi

TheSinegman, primer de tot, gràcies per la confiança i disculpa el retard.
Et recomano que busquis algú amb qui parlar, sobretot els teus pares o familiars propers i el professorat de l'escola per comanta'ls-hi que et fan bullying i que ho estàs passant molt malament.
En un moment tan dur com aquest és normal que vegis que tot és una merda però no té perquè ser realment així. Busca ajuda, intenta fer coses que abans no havies fet per resoldre això que t'està passant.
Qui sap que estàs en aquesta situació? si ho sap algú, demana-li que t'ajudi. Si no ho sap ningí, explica-ho a algú de confiança.
La família i l'escola estan al teu costat per ajudar-te i si no ho fan potser és perquè no veuen la magnitud pel que estàs passant. Explcia'ls-hi que realment no estàs bé i segur que faran alguna cosa per ajudar-te.
Una abraçada ben forta!
Elena Crespi i Asensio - www.interpersonal.cat
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres