Amistat
Fa uns dies la meva millor amiga se'n va amb una altra amiga que tenim en comú, l'altre dia van quedar juntes i es van fer fotos i tot, cosa que amb mi la meva bff no vol T_T... també quan va amb l'altra canvia totalment la seva forma de ser, li fa més cas a ella que a mi..no li volia donar importància perquè es una tonteria pero... hauria de confiar en ella?
InterPersonal

Hola! Sóc l'ELi Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Segurament, per ara tens molts motius per confiar amb ell si sou BFF. De totes maneres, si et sap greu el que va pssar o si hi ha molts canvis en la vostra relació parlar amb ella. Digua-li com et sents, com et va fer sentir que es tirés fotos amb l'altre i amb tu no vulgui. Si pot comprendre com et sents potser rectifica. Tens dret i et mereixes poder parlar amb una amiga quan alguna cosa et molesta. A vegades es pot treure importància, però si això es repeteix tens el dret de dir-li. Eli Aulet www.interpersonal.cat