Hauríem de tornar?
Hola, tinc 16 anys.
Porto bastant de temps amb el meu novio, per ser exactes 5 mesos. Mes un o dos que vam estar de lio. Ens estimavem moltissim i ho feiem tot junts. Abans destar amb ell, jo parlava amb un noi 3 anys mes gran que jo pero mai vam arribar a tindre res. Fa com un mes ho vaig deixar amb el meu novio perque va fer coses que no em van agradar i jo no estava be, vam tornar, i vam tornar a tallar. Aquest segon cop, vaig quedar amb aquet noi de 3 anys mes gran que jo, i ens vam liar... li vaig dir amb tota la confiança i sho va pendre una mica malament, i lentenc. Un dissabte, ell va sortir i es va liar amb una amb la que van estar de rollo i jo sempre havia dubtat estant amb ell de que encara sentissin algo. Aqui em va fer molt de mal, diu que anava borratxo i que no es va enrecordar de mi en tota la nit, però jo crec que no es veritat... Primer em va dir que despres de liarse va marxar perque es va arrepentir i just ahir em va dir que despresvan anar junts a un altre lloc i estaven en plan carinyosos i tal... jo en part penso que ens hauriem de donar una oportunitat els dos, i per altra banda crec que ho hauria d'enjegar tot a rodar, que tinc 16 anys i tinc molta vida per devant. El problema esque no em vull oblidar dell i estic molt enamorada... Ho hauríem d'intentar o es millor deixar-ho definitivament? Es urgent que contesteu siusplau!
Anònima
InterPersonal

Hola ninap24. Sóc l'Assumpta.
Entenc que quan parlen d'aquest noi fas referència al nòvio que em parlaves al principi. oi?. El que vas estar 5 mesos junts, etc. Veig que amb aquest noi us ho heu deixat i heu tornat vàries vegades...Per quin motiu ha passat això? Dius que va fer coses que no et van agradar, pensa en quines són aquestes coses...I no t'ho dic perquè et vagis matxacant, sino perquè et donis compte que potser aquesta és una relació que no va bé. No dubto que tingui coses bones i que hagueu compartit bons moments fins al moment però potser ara ha arribat el moment de parlar-ne, de replantejar si cal la relació, pensar si sou compatibles, si realment podeu estar junts o bé és millor posar-hi punt i final. Per la teva banda, planteja't què vol dir estar enamorada, què és per tu una parella?, què hi aportes i què n'esperes...? Estic segura que sabràs o sabreu prendre la millor decisió.
Gràcies per la teva confiança. Un petó.
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat