CONSELL!
Necessito ajuda...
Esque hi ha un noi al cole que m'agrada molt, i ell no sap que m'agrada. Però quan parlem o algo em poso molt nerviosa i de vagades soc una mica borde,i no el vull perdree..:'(
D'altra banda tambe tinc problemes amb les amistats, perquè yo cuneixo a molta gent i tal, però sempre he volgut tenir una colla d'amics a qui explicar-li els meus problemes i que em puguin ajudar, tinc algunes amigues que hi tinc molta confinça però no som una colla ni res, I clar,... nose com explicar-ho AJUDA SISPLIII:&
InterPersonal

Hola fe@. Sóc l'Assumpta, psicòloga d'Interpersonal.
En relació al noi. És normal que et posis una mica nerviosa i que no "controlis" massa la teva reacció quan estàs davant de la persona que t'agrada, sobretot al principi, que no la coneixes bé i et fa por la seva reacció, fer el ridícul, etc. Però si aquest noi realment t'agrada i vols que ell se n'assabenti, confia més en tu, deixa't portar i sigues tu mateixa. Pensa que ell potser està en la mateixa situació que tu. Per tant, com menys "et mengis el coco" i més autèntica sigues, millor.
En relació al tema de la colla...Entenc que et refereixes a una colla més gran, oi? on hi hagi nois i noies...,quedeu per fer coses, etc. Està bé de tenir-la, però pensa que no tothom la té d'aquesta manera a la que tu et refereixes. De fet, tu mateixa expliques que coneixes a molta gent diversa i que ja tens un grup d'amigues...Doncs bé, estic segura que en algun moment o altre, amb tanta gent, acabarà fent-se una colla més gran de manera natural. I, si no, tu pots actuar com a nexe d'unió entre uns i altres, no?. Aprofita i gaudeix de l'estiu, doncs és l'època de l'any que es fan més colles...
Gràcies per la teva confiança. Una abraçada!
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat