Siusplau, no ser com fer-ho!
Hola, no se aixo és gaire de psicologia pero...
L'any passat m'agradava molt un noi, però, tot i que no sortisim, em va fer molt de mal.
Ara ja no em mola, ni ho vull, pero, tot i que ara em cau fatal, sempre penso en ell, molts cops, no se perque, i sem fa molt dur, perque el veig cada dia a l'insti, i no vull pensar ni somiar en ell que puc fer?
Gracies <3
InterPersonal

Hola!!!. Jo sóc l'Assumpta Muns, psicòloga d'Interpersonal.
I tant que és psicologia. Has fet molt bé en publicar la teva pregunta. Si pel què expliques aquest noi et va fer tant mal és normal que ja no et moli i et caigui fatal. Això per començar. També és normal que t'hagis sentit una mica o molt decepcionada pel seu comportament. Primer, perquè segurament que tu no t'esperaves que reaccionés tant malament i segon, perquè potser l'havies idealitzat una mica massa. I això fa que estiguis pensant sempre en ell...No sé si n'has parlat del tema amb ell? No cal una gran conversa, només fer-li saber que es "va passar" i que et va fer mal. Potser així et treus un pes de sobre i deixes de pensar tant en ell. I...per últim, pensa que una persona que et fa mal no es mereix que li dediquis ni 5 minuts del teu temps. En resum, no et vas perdre gran cosa...
Espero haver-te ajudat. Una abraçada. Assumpta Muns. www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.consultajove.cat