Què he de fer?
Hola, voldria comentar-te que estic molt... diguem indecisa. T'explico: estic sortint fa set mesos amb un noi, que abans de sortir m'agradava moltíssim i que pensava que mai es fixaria amb mi. El cas és que durant els primers cinc mesos ha anat beníssim però ara... no sé, crec que no sento el mateix. És a dir, me l'estimo moltíssim però no em fa ganes quedar amb ell i ell ho nota.
No sé que fer, no sé si deixar-lo o seguir aviam si la cosa funciona...
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. ´´Es evident que has de prendre una decisió segosn el qeu tu sentis. Et donaré un parell d'indicacions per orientar-te. La primera és que a vegades pensem que una persona ja no ens agrada només per a què ja no sentim l'eufòria del principi. Ja fa uns mesets que esteu junts, les coses ja no poden ser tant tan emocionants com el primer dia...ara ja heu de fer cosetes per a passar-ho bé i divertir-vos igual que al principi. L'altre cosa és que si vols seguir tu i ell sou els responsables de que funcioni, sigui divertit i a al mateix temps que sapigueu que alguns dies no ho serà tan...o que fins i tot discutireu! A una relació s'hi ha d'invertir i no deixar per si sola si funciona o no, perquè si ho deixes " aviam si la cosa funciona", no té moltes garanties de que funcioni perquè si.
Tenint en compte aquests punts, valora els punts positius i negatius de la relació. Posa l'enfoc en lo positiu aquests dies i després d'haver fet la llista i això que et dic, decideix què és el que sents!
Endavant! Eli Aulet www.interpersonal.cat