MAI CONTESTEU I ARA ÉS URGENT :(
Hola,necessito ajuda..
Hi ha un nen,..que m'agrada moltíssim..Ens parlm molt de tant en tant [Sempre en persona]
Jo no sé si li agrado pero sempre que anem al pati ens mirem de reull,o a vegades ell acompanya a la taquilla a un amic seu que te la taquilla al meu costat..
Bé,que l'altre dia el nen que m'agrada va acompanyar al seu amic a agafar els llibres de la taquilla i em va dir i a ell que no el saludes? mira que us presento. I ens va presentar...No sé si ell sap que li agrado (Al nen qe m'agrada)Es una mmica lio.No se que fer,perque sempre dieu que li digui que m'agrada pero jo esque no puc,em costa moltissim,mai m'he declarat a ningú i menys a ell perque mai esta sol sempre va amb un grupet de nens..És molt complicat..Quan l vig em tremolen les cames i em poso molt nerviosa... ;( AJUDA!
Elena Crespi

Hola KissestotheMoon!
Disculpa si alguna vegada no t'hem respost... anem de bòlit responent i potser encara no hem arribat a les teves consultes!
Esperem respondre't la resta ben aviat!
Sobre el que ens comentes?
Dius que el nen que t'agrada et demana que li diguis si ell t'agrada?
Tens una gran decisió al davant perquè si no li dius... hauràs de tenir paciència i esperar a veure què va passant amb el temps però si li dius sabràs si a ell també li agrades o no potser. Prò també has d'estar disposada a acceptar el no.
Sempre és una aposta arriscada i no et podem dir si l'has de fer o no... ara ets tu qui ha de prendre la decisió. Pensa bé què pots guanyar i què pots perdre si li dius i tira endavant!
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - www.interpersonal.cat
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres