M'hauria de oblidar d'ell
Estic enamorada d'una persona que m'ha fet molt mal i no se que fer la veritat aixo es el que va pasar :
Ya feia molt temps que m'agradava y vaig decidir demanarli sortir , el dia 14 de febrer d'aquest any li vaig demanar sortir amb una carta , hem va fer esperar dos dies , despres d'aquest dos dies al final de l'institut vam parlar y hem va dir que si davant de tothom y despres de 6 hores 7 minuts y 6 segons hem va dir que no volia sortir amb mi que nomes hem volia com amiga .
Despres de tres mesos ens hem tornat a parlar , ya som mes amics .
Pero la cosa es que ell m'agrada pero m'ha fet molt mal que faif ?
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs entenc que et sentíssis malament quan ell va canviar d'opinió...no se què li deuria passar, això només ho sap ell!! Potser tenia dubte si per això trigava en contestar, potser la carta el va fer pensar en positiu i es va llençar massa ràpid...o, no se...el cas és que el fet ja està. Es dur, t'entenc, però és important que a l'inici d'una relació les coses estiguin clares i que els dos vulguin el mateix!! Intenta aprendre tot el que puguis d'aquesta situació!!!
Ell sembla que a nivell d'amistat sempre ha estat aquí. Li pots dir que a tu encara t'agrada i que ara per ara no podeu ser amics, que més endavant.
Ànims!