sempre em veig gorda
Hola, sempre em veig gorda. T'explico, fa tres anys més o menys, estava un poquet gordita,però ara medeixo 1.63 i peso uns 53kg, porto una 34-36. Tot i així, quan em miro al mirall em sento super gorda, em veig els musles i la panxa enormes i les meves cames em fan una mica de fàstic, nose...
A pics m'he plantejat vomitar el que he menjat, però no m'he atrevit mai.
Què puc fer per sentir-me bé amb mi mateixa? Es que és com si em ves deformada.
Per favor, ajuda'm! Gràcies.
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs deixar de donar molta importància al físic! Pensa quines àrees de la teva vida també pots explotar per tal de no posar tanta anteció en el físic. Sembla que la teva ment està massa ocupada mirant el físic i està distorsionant el que veus!!! És perillós i arriscat prestar tanta atenció al cos, eprque`al final un acaba veient punyetes que no hi són. Vull dir, que al deformació que veus, és resultat de donar-li tanta importància.
Així que idees de què pots fer per a què desaparegui aquesta "deformació" és que quan et vingui el cap idees sobre el cos, canviis d'activitat o facis parar a la teva ment. Busca't noves passsions , hobbies...etc...noves coses epr aprendre a on puguis dirigir interès i atenció. Diverteix.te amb les amigues i amb lat eva gent partint de les teves habilitats per passar-t'ho bé i interessos nous.
Així és com s'aconsegueix. Un pot cuidar-se la imatge i portar l'estil que li agrada, però ens hem de dedicar a noves coses, quan comencem a veure el que no hi ha!!! Aquesta és la millor tàctica!!
Endavant! ELi Aulet www.interpersonal.cat