no em puc mirar al mirall
Hola!:)
Desde fa temps que no m'agrada gens el meu aspecte, moltes vegades no he anat a llocs per por de fer el ridicul ja que soc molt lletja(ja se que sona raru...), tinc moltisima vergonya...Desde fa mes o menys dos anys que encara es pitjor...desde que vaig començar l'intitut em veig mes lletja, no em miru als miralls ni a la gent a la que parlu o la miru molt poc:/...Cada dia em despertu i no tinc ganes de anar a cap lloc, nomes de estirme al llit i que pasin les hores:(
Ara he conegut a un noi que m'agrada molt, m'acompanya a casa, parlem sempre...pero no vui parlar mes cara a cara ja que tinc por que al veurem millor pasi de mi:(...
Li he explicat el problema a les meves amigues, i em diuen que no hi ha per tan que elles també son lletjes...pero jo les veig mirant-se al mirall fent-se fotus i per mi aixo es imposible...no aixecaria mes el cap.
Odio el meu cabell no em creix mes que dels hombros i les puntes s'obren, tinc ulleres, per aqui em veu recomenar que dormis i aixo pero no funciona(dormu 9h mes o menys)...en tinc igual o mes, tinc el nas gegaaaaaaaaant i la boca molt petita...
Sentu que sigui tan llarg! Graciees:):):)
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs sembla que tot i sentir-te tan lletja , la realitat et diu que no és tan cert. A mi em fa bona pin ta que tna les teves amigues com que un noi s'hagi fixat amb tu. Això deu voler dir alguna cosa!! A més, segurament atraus als altres per moltes coses, a part del físic , tot i que el físic és una d'elles també.
Jo, el que veig, tenint en compte l'experiència amb la que m'he trobat amb casos que tenien queixes similars a la teva , és que la opinió que tens sobre el teu aspecte físic és molt dura!! i que generalment és més negatiu el que ens diem a nosaltres mateixos, que no pas el com realment un és!!
Entenc, però, que segurament això no et compensa, perquè t'agradaria ser diferent. Però aquí tens totes les de perdre, i potser el que seria més satisfactòri, és saber treure't partit a tu mateixa tal com ets, utilitzant també totes aquelles habilitats socials i de caràcter que tens que et fan ser única i agradable als altres!! Si et passes el dia comparan-te amb els altres o amb el com t'agradaria ser, ´seràs infeliç sempre!!! És molt malaltís estar-se tot el dia comparant, perquè la nostra ment sempre fa que perdem i que els altres guanyin!!!!
Què vols a la vida? què vols que els altres recordin de tu? que eres molt guapa (cosa que es perd amb l'edat)? o que eres simpàtica, agradable? que es podia comptar amb tu? que eres una persona que estimaves les teves passions i et sabies divertir i així transmeties bon rotllo als altres?
Tu decideixes! i tu decideixes ser feliç! disfrutar de la vida, de l'amor , de les amigues i de tots els teus projectes vitals, o, per contra, quedar-te al llit i esperar que passin les hores...
Endavant!