soc molt alta
hola! mira madeixo 1'75 i faix 2n d'eso,i no m'agrada ser tant alta. el metges m'han dit que fare 1'80. pero jo no vull ser tant alta:( ames ma vingut la regal aqest any i crec que creixare una mica mes oi?. I alguna cosa per ser mes baix o evitar no creixer tant? sisplau hu necessito saber com avans millor! merci:)
llavor tambe et volia demenar, per a una amiga, com u pot fer perque li creixin els pits?? merci:)
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
Em sap greu dir-t'ho, però no hi ha res per parar el creixement. És possible que acabis de créixer alguns centrímetres, però el fet de tenir la regla o no, no hi té res a veure!
Entenc que ser alta et pugui molestar, però hauràs d'acceptar-ho i conviure-hi: com els baixos conviuen amb el fet de no veure mai res en un concert, els que porten ulleres a no veure-s'hi a la platja, o els que porten ortodòncia,a netejar-se les dents cada cop que mengen... Tots tenim coses que no ens agraden de nosaltres mateixos, però no podem basar la nostra identitat (qui som) en només aquest aspecte! Estic segura que tens moltíssimes virtuts a part del fet de ser alta i poder disfrutar dels concerts sense que ningú et tapi!
Una abraçada
www.consultajove.cat