que faig
Hola , tinc un problema molt gros y no se que fer estic enamorada de dos nois a lla vegada y no se com decidirme un d'ells m'ha fet molt mal pero encara el sigueixo estimant , pero l'altre es llest , gracios y divertit pero no se que fer siusplau ajudam
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal.
Doncs en aquestes situacions, jo et diria que no et precipitéssis. Para un moment i pensa amb quin dels dos et sents més a gust, més còmode, i sobretot, amb quin et sents més lliure per ser tu mateixa!
Però també pot ser que no et passi amb cap dels dos!!
No m'expliques què va passar que un d'ells et fes mal, però abans de decidir-te per ell, pensa en si et pot tornar a fer mal, si ha canviat alguna cosa o tot segueix com abans... perquè si no ha fet cap canvi, és possible que et torni a fer mal un altre cop.
La teva situació no és fàcil, però no has de prendre cap decisió fins que n'estiguis segura. Pren-te el teu temps, i si un d'ells no ho pot entendre, serà que tampoc està massa interessat en tu!
Molts ànims!
www.consultajove.cat