Por.
Hola, bona nit!:)
Bé jo et demano ajuda perquè l'any passat estava amb uns amics a un parc i ells van deixar les motxilles al costar d'un arbre i... Resumint ens van venir dos "moros" (perdoneu per l'expressió) a robar. Des d'aquell dia que em fa moltíssima por sortir sola al carrer i "sospito" de tothom amb qui em trobo pel carrer. També és veritat que sóc molt aprenssiva (no sé si s'escriu així). Els meus professors diuen, i de fet tenen raó, que no suporto veure imatges violentes ni res lligat al dolor. No sé què fer perquè arriba un punt que jo mateixa em tracto de tonta. Em fa molta por sortir per si em pot passar alguna cosa... No em sento bé a mi mateixa i crec qe això fa que em senti encara més insegura, necessito AJUDA urgentment!! Gràcies per tot! Un petó!
InterPersonal

Hola Alba, com estàs? Després d'una situació angoixant és normal que durant una temporada estiguis més preocupada i que vigilis més del que ho feies abans que et passes. Per tant, no t'atabalis, aquesta inseguretat que ara tens és normal. Pel que fa a l'aprensivitat i el patiment constant, el que deu haver passat és que aquesta experiència ha fet que se't desperti més, o sigui, que abans ja ho devies ser una mica i ara que t'ha passat això se t'han disparat totes les alarmes. Fes una cosa: intenta racionalitzar aquests pensaments negatius que tens. Pensa que no passen desgràcies cada dia que si que és veritat que s'ha de vigilar però no fins a l'extrem d'estar patint més del compte perquè al final si t'hagués de passar alguna cosa (que no ho crec) t'acabaria passant tant si pateixes com si no.
Si aquesta por no desapareix i es va tornant cada cop més intensa demana als teus pares que et portin a parlar amb un psicòleg, ja que viure atemorida tot el dia no és bo i segur que et podran ajudar.
Molts ànims!
Marina Marull www.interpersonal.cat