Me enamorat 💕
Hola! Tinc un greu problema, espero que m'el pogeu solucionar!
M'he enamorat d'un noi amb el qual avants ens parlàvem molt i tal però, cada cop la nostra amistat s'ha anat distanciat mes i mes. Avants no m'agradava, i encara menys m'havia enamorat d'ell, però ara sento papallones a la panxa cada cop que el vieg, no hi ha ni un dia que no pensi en ell, m'he enamorat.
Creieu que he de passar d'ell o perseguir-lo fins aconseguir el que vull???
PD: soc molt tímida (ell tambe)
InterPersonal

Hola Mariona,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Nosaltres no et podem dir què has de fer, això ho has de decidir tu mateixa, tenint en compte les possibles conseqüències de cada acció.
Jo et diria que primer reflexionessis sobre això que sents. A vegades idealitzem allò que hem perdut i creiem que era el millor de la nostra vida simplement perquè ara ja no hi és tant. No sé si és la teva situació, però planteja-t'ho, per si de cas.
En segon lloc, jo et diria que no seguissis cap estratègia (no solen funcionar). Si tu sents que tens alguna possibilitat, prova un nou apropament, mira com reacciona ell, si et segueix el rotllo o no, si et somriu, si es posa nerviós... i llavors decideix si val la pena o no arriscar-te.
Ningú sap què passarà, així que hauràs d'assumir algun risc (no dir-li res i potser penedir-te'n més endavant, o apostar per aquesta persona i esperar que ell senti el mateix)
Molts ànims!
www.consultajove.cat