És una mica estrany...(o no) ?
Hola! Aveure, el que vull explicar avui, es algo que em passa desde fa uns 2 mesos mes o menys. Es una mica complicat d'explicar. Jo, sóc una nena normal, amb unes notes ni molt bones ni molt dolentes, amb amics i amigues, i una família que m'estima. Tot normal. El que em passa, es que, a vegades em poso nerviosa ( be perque algun examen no m'ha sortit be, o alguna xorrada) i em donen ganes de agafar el movil, i trencar-lo. El que passa esque només ho penso. Ho se controlar. Pero esque a vegades, ni que no estigui enfadada, em passa. A vegades em ve de gust trencar un got, o agafar l'Ipad i tirar-lo contra el terra..No entenc perquè em passa. De moment estic tranquil·la perque tot aixo m'ho controlo. Però tinc curiositat per si això li passa a tothom o només a mi.
Quan ho penso, em dona la sensació de que em treuria una angoixa del damnt..
Gràciies!:)
InterPersonal

Hola! Sóc l'ELi Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs fas bé en preguntar! T'haig de dir que és una conducta força comuna el tenir pensaments d'aquests a vegades quan ens enfadem. El que passa és que amb el temps podràs anar-ho modificant i tenir pensaments que t'ajudin més a resoldre el tema!!! Està bé que vegis que tens control, perquè aquestes coses només et portarien maldecaps i problemes!!! Intenta quan estiguis així anar a córrer, posar-te a escriure la rabia que tens o alguna cosa més productiva per a relaxar-te. També pots pensar que estàs enmig d'un huracà, apretes fort els punys i t'arronses i esperes que passi l'huracà i t'imagines com torna el sol! ; ) aquesta tàctica funciona moolt bé!!! ; ) Eli Aulet www.interpersonal.cat