El noi que m'agrada...
Hola!
Doncs tinc un problema amb el noi que m'agrada i estic pillada per ell fa 2 anys o així. El problema es que a part de que no li agrado no me'l puc treure del cap. M'és totalment impossible. Quan el veig connectat a alguna xarxa social em poso dels nervis com dient "et vull dir algo, però no et dic res per no molestar-te". Només el veig 4 cops a l'any, cada estiu me'n vaig a visitar-lo perquè no viu al mateix lloc on jo visc. Doncs això i que no m'el puc treure del cap, sé que no li agrado però quan arriba estiu i el vaig a veure, no puc parlar amb ell, se'm "traba" la llengua i tal... No sé que fer. Quan escolto cançons em recorda a ell i quan escolto cançons tristes em donen ganes de plorar. Estic feta un lío...
InterPersonal

hola BalBal'. Sóc l'Assumpta Muns, psicòloga d'Interpersonal.
Has sentit mai a dir allò de "les coses prohibides o les coses difícils són les que més desitgem..." o algo així? No dic que aquest noi no t'agradi, però crec que precisament el fet que us vegeu tant poc fa que el tinguis més idealitzat, i que el desitgis més. De vegades desitgem coses que són impossibles o molt difícils de tenir simplement pel fet que si les tinguéssim més a mà...deixaríem de desitjar-les...Quan tenim una cosa, ja no la desitgem. M'entens...? Per què no t'atreveixes a dir-li alguna cosa per facebook o el què sigui...i a veure què passa. Potser et sorprens, o potser no, i passa el què ja t'esperaves. Però el "no" ja el tens. Ah, i una altra cosa! Una cosa és que no li agradis o que et posis nerviosa quan el veus i l'altra que siguis "menys" que ell, això no eh? Amunt l'autoestima i la seguretat en tu mateixa.
Espero haver-te ajudat. Una abraçada.
Assumpta Muns Altarriba
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat