Classes socials
Hola,primer moltes gràcies! I segon: Resulta que fa poc vaig llegir una consulta que deia la paraula "emo". D'aquesta paraula se només que és com un tipus de classe social(que crec que no s'hauria de fer diferents classes, perquè tots sóm iguals), però no se en que consisteix, és a dir, no se com son els "emos". Agrairia moltissim que m'ho expliquesiu. Sé que és una mica tonto per no saber-ho, però... Moltíssimes gràcies de nou.
Per cert no se si aquesta consulta va aquí, en psicologia.
InterPersonal

Hola Andreamb! Sóc l'ELi AUlet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs fas bé en preguntar!! No naixem ensenyats!! M'agrada la teva sinceritat! ; ) doncs mira, he buscat al wikipedia, perquè la definició exacte jo tampoc la se...més que una classe social , és un grup social , que tenen tota una ideologia que marca una música i unes característiques definitòries d'aquell grup. Si t'ho mires al wikipedia et quedarà molt clar! ho explica molt bé! també tinc entès que es definien així persones amb tendència a mantenir actituds apagades, tristes i pessimistes...però no se ben bé si això és una llegenda urbana o és cert, el que si és que actualment algunes persones ho defineixen d'aquesta manera també. una abraçada! Eli Aulet www.interpersonal.cat