Un o l'altre...
Hola,mireu hi han dos nens...Bé, el primer és un nen que tothom diu que fem molt bona parella i que semblem novios perque sempre anem junts,ens enviem notetes en mig d'una classe etc...El que passa que ell s'enfada com una mona quan la gent diu que semblem novios.Peró ell a mi no m'agrada.
A mi m'agrada un nen que quan ens creuem ens mirem de reull,jo em poso nerviosa i llavors començo a fer el tonto,ara fa poc em ser tranquilitzar perque m'el imaginava fent tonteries ,...Pero el cas és que ell em mira i de seguida dissimula,jo crec que ssi fa aixó és per algo no?Bueno que estic feta un embolic,....
:) Moltíssimes grácies!
InterPersonal

Hola kissestothrmoon! Sóc l'Eli AUlet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs no se què deu voler dir si et mira....Pensa quin embolic tens: t'agraden els dos? no em queda clar. Parles de que ells s'interessen per tu, però sembla que tu no has pres cap decisió sobre quin t'agrada més. Dóna't un temps per coneixe'ls bé, sense fer cap pas !! i llavors un cop vegis qui et convé i t'agrada més pots intentar fer un pas. Sigues clara amb ells, si no vols res no els hi facis il.lusions, que serà més fàcil que si al final descartes a algu pogueu seguir sent amics! Endavant! Eli Aulet www.interpersonal.cat