Realment som amigues?
Hola:)
Desde fa dos anys em sigut un grup de 4 amigues, pero fa dos semanes una de nosaltres es va distanciar. Va deixar de parlar-nos i seguia venint amb nosaltres pero mai deia res, vam preguntarli que pasava pero va dir que estava bé aixi que vam deixar el tema. No es el primer cop que ho fa, i a mes a mes sempre que a necesitat veure a la seva parella ha quedat amb nosaltres perque la seva mare es penses que no hi anava, ens ha estat criticant a les esquenes i intentava separar la colla. Fins ara ho aviem anat arreglant pero tenim un limit i vam intentar parla les coses pero ella no ha dit res en cap moment. Creus que ens em d'apartar d'ella, fins ara sol ens ha estat utilitzant. Gràcies.
InterPersonal

Hola ares19. Sóc l'Assumpta, psicòloga d'Interpersonal.
Les persones canviem, perquè ens fem grans, perquè canvia el nostre entorn o les circumstàncies que ens envolten. I, de vegades, perquè no, també canvien les nostres amistats. Tampoc és una cosa tant extranya o negativa. Entenc que et/us sàpiga greu que ella s'hagi distanciat una mica de vosaltres, que ja no vingui tant amb vosaltres, etc. perquè heu compartit molt temps i moments juntes. Però de vegades cal acceptar-ho, sense més. Està clar que lo ideal, passi el què passi i tenint en compte el temps que heu compartit, seria bo que en poguéssiu parlar-ne tranquilament i exposar les vostres opinions i sentiments (els vostres i els d'ella). I a partir d'aquí, decidir els vostres camins. El fet que ella tingui parella no vol dir que hagi de deixar de tenir amigues, ni que us hagi estat utilitzant, no? Però cal parlar-ne, si totes ho voleu fer. Si ella no en té ganes, això ja és una altra cosa, i com t'he dit abans, cap acceptar-ho i tirar endavant. D'acord?
Gràcies per la teva confiança. Una abraçada!!!
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat