FALSAAAA
Soc una falsa. Acabo de posar-me al facebook que estic en una relació. Hi havia un noi que estava colat per mi, i a mi no m'agradava, aixi que li vaig dir que no. Però el cas es que es va posar molt celos i li va dir a un noi que m'agradava sense ser veritat. M'he espantat i he posat aquest estat perque em deixin en pau. El que pensava era treure-la abans de vacances però ara tothom parla de mi i em frustra,i encara molt mes si es una MENTIRA!!A mes, sempre he tingut molta pressió social perque mai m'he enrollat amb ningú. No se que fer. Vull treure-la però no porta ni un dia. Siusplaau necesito un consell i URGENT.
InterPersonal

Hola Rara. Só l'Assumpta Muns, psicòloga d'Interpersonal.
Sincerament, crec que hi has de deixar el què a tu t'interessi. No per això ets una mentidera o falsa com tu dius. Tu creus que la majoria de gent hi escriu tota la veritat a facebook o a qualsevol altra xarxa social??? Per tant, fes el què et sembli més enllà del què pensi un, l'altre o altra gent. El tema de la pressió social, entenc que a la teva edat és molt forta i t'arribi a afectar més. Però hauràs de començar a aprendre que no tens perquè fer sempre el mateix que els altres. Has de començar a saber què vols tu i què no vols, a conèixer els teus gustos i els teus valors, les teves motivacions, els teus interessos en diferents àmbits de la vida. Les coses que tens ganes de fer i les que no, i escollir també el moment que tens ganes de fer-les. Ja sé que això costa una mica però et recomano que ho vagis practicant de mica en mica, ja que t'ajudarà a fer-te gran, a estar més tranquila amb tu mateixa i a prendre decisions amb més llibertat. Tens 15 o 16 anys oi? No has de patir ni sentir-te malament perquè encara no t'has enrotllat amb ningú, no tens cap pressa. No es tracta d'un "campionat" a veure qui s'emportat més trofeus sino de la teva vida. Per tant, tranqui i a la teva.
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat