Millor amiga
Hola no tinc millar amiga i això em molesta, no se a qui li puc explicar els meus secrets ni re ni tinc allò. I jo en vull, el que passa es que no se si les "meves amigues" em veuen com una altre i potser és això el que fa que no tingui cap millor amiga.
InterPersonal

Hola anònim77. Sóc l'Assumpta, psicòloga d'Interpersonal.
Entenc que tinguis ganes de tenir un amiga especial o millor amiga com tu dius per poder compartir secrets, confidències, intimitats, etc. perquè és reconfortant i alhora divertit. Però jo et recomanaria que no t'hi capfiquessis perquè no hi ha una edat límit o ideal per tenir una "millor amiga". Tampoc és una obligació tenir-ne una...Estic segura que la tindràs ben aviat. Però el què no has de fer és pensar que és culpa teva, que no ets digna de tenir una amiga així perquè et veuen com una altra, etc. T'has de treure tots aquests pensaments negatius del cap, confiar més en tu mateixa i creure en les teves possibilitats. Tu pots ser tant o més bona amiga que la resta. Això sí, també t'ho has de currar una mica eh...També és bo conèixer a vàries persones, tenir diferents amistats i moure't per diferents grups o ambients...així tens més possibilitats de trobar candidates a noves amistats.
Estic segura que seràs una gran "millor amiga". Un petó i gràcies per la teva confiança.
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat