No ser que fer...
Fa un parell de mesos vaig coneixer un noi, i fins fa 3 semanes no ens haviem vist. Ell li agrada una noia de la meva classe, que juga amb ell tan com pot. Les meves amigues i jo li hem dit que no val la perna, peró ell no reacciona. L'altre dia vaig poder estra un rato a soles amb ell i quan vaig comença a parlar amb ell vaig veure que val molt la pena i que manten. Em fa molta gracia. Crec que vui coneixe'l més peró no com a novio ni lio sino com amic. Com ho puc fer per que la gent i ell mateix no es pensin una altre cosa??
Realment vui fer-me amiga d'aquest noi, es divertit i s'hi pot parlar.
Moltes gracies!
InterPersonal

Hola Soc feliç. Sóc l'Assumpta, psicòloga d'Interpersonal.
Quin nom tant maco. Felicitats!!! En primer lloc, crec que no has de donar cap explicació a ningú de la relació que tens amb aquest noi, no? En quan a ell mateix, vés fent, no cal tampoc que li diguis de bones a primeres que no hi vols tenir res més que amistat (perquè vés a saber...) a menys que ell et digui o et demostri que vol alguna cosa més i tu tinguis clar que no. Un consell: de momenty gaudeix de l'amistat, relació especial...o el què li vulguis dir, amb aquesta persona, i no hi donis més voltes. El què sorgeixi o deixi de sorgir, ja es veurà i no has de passar comptes amb ningú.
Vinga, tal i com diu el teu nom "sigues feliç!". Gràcies per la teva confiança.
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat