Comportament extrany
Vaig coneixer a un noi i ens vam agradar des del primer dia, de fet casi ens besem. Pero jo estava a mitges amb una ''relacio'' dolenta i estava un poc fotuda.. Ell volia estar amb mi pero jo no ho tenia clar. Em va arribar a agradar tant que em ficava tant nerviosa quant ell estava que em paralitzava i no m'atrevia a fer res, per aixo, vaig estar un any ficanli excuses quan em deia de quedar, i al final ni ens parlavem quan ens veiem per ahi.. pero fa poc em vaig atrevir i sense pernsarm'ho vaig quedar en ell i vam estar molt be, i despres em va dir que volia haver-me besat i que em volia, i mentre parlavem per a tornar a quedar, de moment em va deixar de contestar i ja no hem tornat a parlar.. i ara m'han contat que esta de lio amb altra xica.. pel carrer ens saludem amb un hola pero jo no se que fer perque estic constantment pensant amb ell..
InterPersonal

Hola Andrea Erlion. Sóc l'Assumpta, psicòloga d'Interpersonal.
Entenc que hagis quedat una mica sorpresa davant el comportament d'aquest noi, perquè realment ha estat una mica extrany...o si més no no te l'esperaves. No dic que estigui bé el què ha fet, ni molt menys, però la veritat és que tots tenim maneres diferents de veure i de fer les coses, i aquesta persona es "mou" d'aquesta manera en el terreny amorós, segurament molt diferent a la manera com t'hi mous tu. En cap cas ha estat culpa teva, això treu-t'ho del cap. Potser no era el moment ni la persona adequada. No hi donis més voltes ni crec que sigui massa convenient anar-li al darrera, suplicar-li o demanar-li explicacions. Intenta distreure't amb les teves amigues i amics, parla'n amb elles quan en tinguis ganes, però no ho visquis com una tragèdia perquè no s'ho mereix.
Apa, a gaudir de l'estiu! Gràcies per la teva confiança.
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat