ajuda:(
Hola!, ja se que no es el millor lloc per demenar-ho pero esque tinc un problema amb les sabates i tagrairia moltissim que m'ajudessis.
mira, faix el peu molt gros, faix un 42 de numero i en cap sabeteria trobo sabetes del meu numero i nose que més fer per poder portar les sabates que es porten ara, perque no trobo el meu numero enlloc :/
i si hi ha alguna sabata que magrada no hi ha el meu numero i quant hi ha el meu numero són sabates molt lletges o de "iaia". Sisplau ajuda'm!!t'estaria molt molt molt agraïda merci:))
InterPersonal

Hola!!
no és la meva especialitat el tema de les sabates… però el que jo faria és buscar per internet, hi ha moltes pàgines de venta exclusiva de sabates i segur que hi ha alguna marca que fa talles grans.
No et desanimis, segur que en trobaràs!!
Marina Marull
www.interpersonal.cat
InterPersonal
Hola rataye. Sóc l'Assumpta, psicòloga d'Interpersonal.
Quina casualitat, a mi també em passa el mateix!....Jo faig un núm. 41, i tot i que és un número menys i encara en trobo alguna, em passa el mateix que tu. T'entenc perfectament perquè hi ha molts models que el teu número ja no el fan, alguns els acaben al 40 i altres al 41, i fa molta ràbia. Mira, jo conec una botiga que es diu "Muns", a Manlleu (comarca d'Osona, a 10km de Vic) i que tenen sabates maques i modernes amb el nº 41 i 42. Tenen diferents marques (Camper, Geox, Nero Giardini, etc.) i en tenen de xules. No són sabates barates perquè totes són de pell, etc. I millor anar-hi a principi de temporada però jo encara n'he trobat alguna per rebaixes. Sé que potser et queda una mica lluny del Baix Empordà, però és l'única que conec que tenen varietat en aquests nºs. Aquí tens la web perquè vagis prenent vistes i si et decideixes a venir ja ho saps, escapadeta a la comarca d'Osona...
Estic segura, però, que si busques per Internet et poden sortir més sabateries que tenen aquests números.
Gràcies per la teva confiança. Una abraçada!
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa