P*** societat
Hooola,
Necessito consell siusplau, necessito posar ordre a la meva vida:
Últimament l'estic cagant bastant en el tema "tios", m'he liat amb dos en menys d'un mes i continuo així. Jo sóc bastant liberal, encara que alhora molt vergonyosa, digue'm que els rollos d'amor i això a mi no em van (des de que em van trencar el cor és l'últim en el que penso). Jo sóc d'aquelles persones que es mouen per impulsos, penso després d'actuar i ja sé que ho hauria de canviar però esque nosé com fer-ho. A més a més, estic enfonsada en un pou sense fi que no em deixa disfrutar dels moments, cada dia amb aquesta mala cara que tan em perjudica, però que alhora de treure'm un somriure sempre hi ha algú per fotre'm la punyeta. I esque com li agrada a la gent posar el dit a la iaga, eeeh! A vegades penso que la vida s'ha de viure i aprofitar els bons moments, però nosé com fer-ho si la societat no em deixa. Últimament m'he guanyat a pols l'etiqueta de "guarra", però no ho he fet volent, no es que m'agradi que em diguin "guarra" i esque no m'hi considero. Però em dona ràbia la mania aquesta de la societat de posar motes a la gent, i de que els nois poden liar-se amb mil ties i ser els putus amos, però quan una tia proba més d'una boca ja es considerada una "guarra". Ja sé que això no ho puc canviar, que realment no està a les meves mans canviar el que la gent pensa, però el problema és que nosé que fer amb mi mateixa. A part tampoc es que em sigui fàcil relacionar-me amb gent nova, i les meves amigues no són de molta confiança (mai he arribat a tenir una persona que estigues -de debò- en les bones i en les dolentes)
P*** societat en la que vivim.
(Ho sento, però algú ho havia de dir)
InterPersonal

Hola!!!
Et noto molt empipada i tens raó en alguna de les coses que dius, però tampoc veig que em facis una demanda clara, per tant et diré el que en penso jo. Per una banda sé què és molt injusta aquesta comparativa entre homes i dones i sembla que no poguem fer-hi res, d'acord que no podem canviar a la societat, però el primer que hem de fer és deixar de pensar en la societat com una massa de gent que no es diferncia, relament tothom pensa que ets una guarra? Hi haurà gent que si, però t'ho asseguro, també n'hi haurà que no.I què passa, no són també part de la societat els que pensen que no?
Et dono un consell si vols canviar el món comença per canviar tu, si realment tu no pensessis que anar amb més d'un és ser una guarra el que et poguessin dir et relliscaria, però en el fons del teu cor, segur que et sents malament per haver-ho fet i això fa que les crítiques et facin el doble de mal que s'hi ho fessis sense sentir-te gens culpable. Valora què és el que t'ha fet anar amb més d'un noi, si et semblen bé els motius, endavant! ara bé, si no et semblen bé, potser hauràs de canviar alguna cosa. I deixa de pensar en el que diran o pensaran els altres perquè com més hi pensis, més força els hi dones!
Ànims!
Marina Marull
www.interpersonal.cat