Amor
Hola! Sóc una noia de 13 anys, i demà he quedat amb un noi que portu tontejan per whatsapp unes parell de setmanes, només le vist un cop perquè la meva intima amiga ens va presentar. Ell crec que esta colat de mi i jo d'ell nose pero m'encanta com es.
M'agradaria que majudesis perque demà es la nostra primera ''cita'' i nose que fer. Vui anar amb calma i fer les coses poc a poc i bé i sobretot sentirme comoda. Creus que podriem començar de rollo? i si despres pasa algo més... El saludo amb dos petons no? creus que es massa precipitat liarnos?
gracies!!!!
InterPersonal

Hola asdfghjklñ, sóc l'Assumpta Muns, psicòloga d'Interpersonal.
Està molt bé que de moment no estiguis colada però "t'encanti" com és. Quins nervis els de la primera cita, t'entenc perfectament, jo també els vaig passar ja fa uns quants anys. Com bé tu dius, crec que lo més recomanable per aquesta primera cita, és anar amb calma, relaxada, i sentir-te còmoda. Això vol dir ser tu mateixa, intentar no forçar les coses, observar-lo a ell (que segurament també estarà nerviós...) i intentar gaudir del moment, feu el què feu. Jo també et diria que intentessis no "idealitzar" aquesta primera cita, perquè de vegades no és tal i com t'imaginaves, no és tot tant perfecte com a les películes. En quan a si heu de començar amb rotllo o no...depèn de com vagi la cosa, depèn del "feeling" que hi hagi entre els dos, de com estigueu de còmodes, del dia que tingueu...Tot està bé si no és forçat i els dos en teniu ganes. Ja es veurà...no hi pensis. La salutació inicial amb els 2 petons està prou bé no???. També depèn si tu ets carinyosa o ja tens costum de fer-los quan coneixes a algú.
Segur que anirà molt bé...Gràcies per la teva confiança.
Assumpta Muns i Altarriba
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat