Desesperada!
Bones! estic desesperada... Fa com tres messos em vaig liar amb el meu millor amic i al cap de 4 setmanes vam deixar el rollo perque ell volia intentar estar junts , pero en realitat no m'estimava, fa molt de temps que esperava aquell moment, estic penjadissima per ell, i no se com fer per oblidar-me, ho he provat tot, bloquejar-lo del whats, he eliminat totes les fotos que tenia amb ell, les converses, i també l'he eliminat del facebook, el trobo moltissim a faltar, he pensat a vegades tornar-li a parlar per que no el vull perdre com amic,...
siusplau ajudeu-me.
InterPersonal

Hola, entenc que el que t'està passant és molt dur perquè a la vegada has perdut el noi que t'agrada i el teu millor amic i això ho fa més difícil encara.
Si t'en veus amb cor, no veig perquè no podeu continuar siguent amics, ara bé, has de tenir clar que la cosa no passarà més enllà d'una amistat, ja que si deixes que ell t'utilitzi i estigui amb tu quan li vingui bé pots patir molt.
Intenta parlar amb ell i dir-li que vols recuperar la seva amistat, així com a mínim podràs recuperar-lo com a amic i no serà tot plegat tan difícil.
Molts ànims!
Marina Marull
www.interpersonal.cat