EM SENTO RARA !!!
HOLA!!!! La amiga que tinc es una lligona i jo em trobo que jo no he tingut novio mai i quan estic amb ella m'ho passo molt be pero em sento lletja perque tothom ha tingut novio alguna vegada a la vida, i ara mateix hi han molts novios al meu curs, i sento una cosa rara perque no m'agrada ningu pero es com si tingues ganes de tenir novio... Que em passa?
Que puc fer al respecte ???
Gracies !!!!!!!!!!!
InterPersonal

Hola bonica!! et dic bonica perquè n'estic segura que ho ets encara que no te'n sentis. Tenir nòvio no té res a veure amb ser més o menys maca (sinó vés a fer un volt pel carrer i fixa't amb el miler de parelles que hi ha, no totes les noies són guapes, no?)
el que et passa és totalment normal, a la teva edat és importantíssim sentir-se part del grup i si la majoria del grup amb qui et relaciones està amb parella, lògicament te'n mors de ganes de tenir-ne per sentir-te una més i no la rara que no en té. Sigues forta i no sucumbeixis a la temptació de fer el que tothom fa, si no t'agrada cap noi és lògic que no estiguis amb ningú, i forçar-ho només et portarà problemes, o sigui que no et desesperis, tard o d'hora coneixeràs el noi que et farà saltar el cor i llavors si que serà el moment!
Ànims!
Marina Marull
www.interpersonal.cat