No se com dir-li...
M'agrada molt un amic meu pero no se com dir-li... Crec que jo tambe li agrado a ell, pero es molt tallat i no crec que sem declari mai... Estic cansada desperar, pero no m'atreveixo a quedar amb ell a soles per parlar.., com puc dirli i quines indirectes puc llançar li perque se n'adoni?
Ajuda siusplau, de veritat vull estar amb ell! Gracies!
InterPersonal

Hola teenagerpower. Sóc l'Assumpta, psicòloga d'Interpersonal.
Doncs alguna cosa hauràs de fer no... si estàs cansada d'esperar? Això de que ha de ser el noi el que faci el primer pas ja està passat de moda, i a més, no és així. Si tu tens ganes de fer-li saber que sents alguna cosa més que amistat, endavant...Comença per la comunicació no verbal (gestos, mirades, moviments, etc.) per fer-li saber que t'agrada, i si veus que ell et respon (de fet, crec que això ja ho has comprovat) fes un pas més i busca algun moment per parlar-hi. Tampoc li has de fer una superdeclaració, prometent-li amor etern, i totes aquestes coses...Estic segura que trobaràs la forma d'apropar-t'hi. A més, si sou amics, segur que ja compartiu activitats, moments d'oci, de sortir, etc. Pots trobar més informació sobre "trucs per lligar" per internet i en aquests mateixa pàgina web.
Gràcies per la teva confiança. Fins la propera!
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat