Vergonya
Per sort encara no m'ha vingut la regla ni res d'aixo pero veig que les meves amigues es depilen i no se com dir-li a la meva mare que em compri cera per depilar-me perque totes tenen unes cames de revista i veig les meves plenes de pelets negres; Com li dic ? I quan tingui la regla com li explico a la meva mare? Em fa molta vergonya.
Ajudaaaaaaaaa
InterPersonal

Hola Ania2002. Sóc l'Assumpta, psicòloga d'Interpersonal.
Entenc que et pugui fer una mica de vergonya Ania, perquè tant el tema dels pèls com de la regla són dues coses noves per tu. Però has de pensar que és lo més normal del món que el teu cos canviï, sobretot a la teva edat. Mica en mica t'aniràs acostumant a aquests canvis i formaran part de la teva vida quotidiana, amb total normalitat. Per tant, la teva mare (que per altra banda és dona i també ha passat per això) lo més probable és que ho visqui amb total normalitat el fet que et vulguis depilar. I, en quan a la regla, el mateix. Es més, et podrà informar i donar consells sobre ambdues coses.
Gràcies per la teva confiança.Una abraçada!
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat