REGLE
hola helena, jo tinc una amiga que quan té la regle ho passa molt malament. Per això m'agradaria saber com es trobo i que li passa i també com la puc animar.
Merci:)
InterPersonal

Hola!. Sóc l'Assumpta, psicòloga d'Interpersonal.
Hi ha noies o dones que ho passen molt malament amb el tema de la regla, tant abans que els vingui com durant els dies que la tenen (mal de cap, dolor abdominal, panxa inflada, irritabilitat, tristesa, etc.). I, en canvi, altres que gairebé ni se n'enteren, que només senten unes molèsties molt lleus però poden fer vida normal. Això és així. En primer lloc jo li recomanaria a la teva amiga que ho consulti al seu ginecòleg o ginecòloga, ja que és qui millor la pot informar, diagnosticar i tractar si s'escau. En segon lloc, intenta entendre que ho passa malament i que és una cosa que no s'hi pot fer massa res (a banda de les indicacions que li donarà el metge i si li prescriu algun analgèsic o antiinflamatori per aliviar el dolor), no la jutgis ni la pressionis si durant aquests dies no té ganes de fer massa coses o té l'humor una mica alterat, ja que també és fruit de les hormones.
Gràcies per la teva confiança. Un petó.
http://www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
" rel="nofollow">www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
http://www.interpersonal.cat
" rel="nofollow">www.interpersonal.cat