títol diferent per a que sàpiga que han respòs la meva consulta jej
Hola!
Sé que teniu moltes consultes d'amor, moltíssimes. He buscat entre les consultes prèvies si havia alguna semblant a la que anava a fer però cap.
Aveure, a 1eso hi havia un noi que m'agradava, i pel que semblava jo li agradava també. Però jo era molt desconfiada i no em fiava de la gent. A final de curs, ell es va declarar (en veritat va ser "adivina qui m'agrada" i només quedava jo de noies, i ell em va dir que si que era jo i ja està)però vaig ser tan covard que no li vaig dir que m'agradava ell. Pasades les vacances, ell ja no em va tornar a parlar i jo encara estava enamorada d'ell.
Aquest any (4eso) ens a tornat a tocar a la mateixa classe, jo al principi sabia que ho havia superat i estava molt orgullosa de mí, fins i tot vaig començar a parlar amb ell un altre cop (en plan comanys de classe). Però últimament s'està apropant massa a mi (dic que vol ser amic meu) i realment jo vull que sigui el meu amic, però tinc por de tornar-lo a estimar. Perquè sé que quan em començi a agradar sufriré com abans i em sentiré com abatuda, però a la vegada sento que tinc esperaces a que siguen més que amics mes endavant.
Sento molestar-vos amb aquestes historietes amoroses però això no li he dit a ningú (només la meva millor amiga i fins i tot no amb tants detalls) i crec que només escrivint-ho em sento millor.
Sou molt grans.
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per utilitzar el consultori, rebem moltes consultes, però cada un és diferent, no pateixis!
Amb el què m'expliques, jo em pregunto... quin problema hi ha en què el tornis a estimar? Quina por tens? a patir? I no es pateix més quan s'intenta amagar un sentiment?
Jo et recomanaria que ara que us heu tornar a trobar, deixis que vagi fluint i veient cap on tira. Si et ve de gust quedes amb ell i parleu. Si et sents còmode amb ell, per què te n'has d'allunyar? Disfruta d'això! que és molt bonic!! i si amb el temps veus que voleu estar junts... doncs endavant! Tens la sort de saber que tu ja li has agradat ell (informació que ell no té), així que ja tens mitja feina feta.
Passa-t'ho bé!
una abraçada
www.consultajove.cat