No sé que pensar!:(
Hola! Tinc un gran cacao mental... Vaig deixar-ho amb el meu novio perquè ell no estava bé i no volia fer-me mal, no estava amb ell mateix i necessitava aclarar-se les coses i jo.. bueno.. tampoc sabia gaire que fer amb la meva vida. El cas és que vam dir que ja parlariem. Ara, ni ens mirem a la cara però porta penjat a la seva motxilla el meu mocador i la meva polsera. Que significa? No entenc res... Encara m'estima?
Vull tornar amb ell.. però ell no sé si voldrà? No sé que pensar, ni fer. Ajuda siusplau!
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Jo tampoc sé què significa això, li hauries de preguntar a ell, perquè només ell sap la resposta.
Tot i així, para't un moment i reflexiona sobre el que tu vols. Què sents per ell i si l'estimes o no. Si estàs disposada a tornar a provar-ho amb ell, o prefereixes "canviar d'aires". Quan tu tinguis clar el què sents, llavors serà el moment per acostar-te a ell (si vols recuperar-lo) i veure quina és la seva reacció.
No ens podem posar al cap dels altres, per això hem de ser molt sincers amb nosaltres mateixos.
Una abraçada
www.consultajove.cat