Em sento sola
Tinc 17 anys i mai he tingut parella. La veritat és que mai m'he preocupat massa per buscar-ne, estava ocupada fent la meva vida i ja està, però al ser més aviat reservada, no sé tampoc realment com fer-ho. L'any passat vaig estar a punt de començar a sortir amb un noi però la por que tenia, entre altres coses, va fer que li acabés dient que no. I ara gairebé totes les meves amigues tenen novio, fins i tot amigues que també són molt tancades i que no m'ho hagués imaginat. No em sento sola realment, perque tinc amics i familia que sé que els hi importo, però en aquest sentit sí que sento que tothom té algú i jo no. Per l'altra banda, tampoc estic enamorada de ningú, o sigui que no tinc un "objectiu" i això fa que també em senti perduda.
Gràcies.
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Entenc com et sents, a vegades ens comparem amb els altres i això no ens ajuda. Pel què veig sembla que tens les coses molt clares, que et coneixes a tu mateixa i que has estat fent la teva vida. A més, ets conscients que tens bons amics i una família que t'estima.
Jo et diria que no et preocupessis gaire per aquest tema, sé que sona a tòpic, però quan no estiguis pendent d'això, coneixeràs algun noi que t'agradarà i voldràs conèixer-lo més i passar estona amb ell, ja veuràs! Així i tot, no et tanquis en banda, surt amb les teves amigues i coneix gent, sense posar cap "objectiu", es tracta de passar una bona època, perquè quan estem feliços és quan atraiem a les altres persones, així que... a disfrutar de l'estiu!
Una abraçada, i recorda que no no estàs sola!
www.consultajove.cat