ja no se k fer...
Jo estic am una relació amb una noia, i sempre k li pregunto o li sugereixo per kedar o anar a algun lloc junts o alguna cosa dakestes,... sempre troba una excusa per no anari o no estar amb mi, pero als seus amics ... sempre el hi diu k si. sempre em diu k emfara un peto o una abraçada pero, dl primer cop k mu va di fins ara no men a fet cap... Jo ja no se k fe, e intentat parlar amb ella i aixo pero em diu k no son excuses i k ''aver si no pot tenir amics''...Em podries ajudar?
moltes gracies:)
InterPersonal

Hola Joan,
Gràcies per utilitzar el consultori, sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal.
No m'expliques si mai heu quedat tots dos sols o és ara que està començant a quedar amb altra gent. Tot i així et diria que tornis a parlar amb ella, que li diguis que tens ganes de veure-la i passar alguns moments amb ella.
Pel què expliques, és possible que no estigui preparada i que senti que la pressionaràs a fer coses que ara no vol fer, així que, si es tracta d'això, hauràs de ser comprensiu i adaptar-te al seu ritme.
Si veus que tu necessites passar més estona amb ella i que ella no pot o no vol.... potser t'ho hauràs de plantejar, per molt dolorós que sigui.
Una abraçada!
www.consultajove.cat