¿que hago?
hola me llamo alba tengo 16 años y necesito tu ayuda. Tengo dos amigas. Me gusta un chico desde hace mucho tiempo pero irene ( una amiga) salió con él y yo se que haún de gusta pero ya salio con tres mas después de él. y otra amiga también le gusta el mismo chico, ellas no saben que me gusta, por eso de que es el mismo y tal. Creo que a él le gusto por que siempre me mira en classe y hablamos mucho,y hablamos por face y tal... pero no estoy segura. ¿ que hago si él me pide salir? le digo que si ya que hace 3 años que me gusta. pero tambien salio con mi amiga i a la otra le gusta. irene ya sabia que me gustava i ahún salió con él. nose que hacer por favor ayudame.
( siento las faltas).
InterPersonal

Hola! Sóc l'ELi Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. En aquesta situació et recomanaria que segueixis tenint aquesta relació i aquesta proximitat amb ell, no evitits aprlar de cap tema si sorgeix el tema de si us agradeu. Si a tu t'agrada també has de fer cas als teus sentiments. Vés observant com et sents i què passa amb ell. Decideix tu quan val la pena parlar amb elles, si necessites fer-ho ara o no encara... Pot ser que s'ofenguin de bones a primeres, però els hi pots explicar que tampoc depèn de tu que a ell també li agradis , que ha sorgit el sentiment entre vosaltres. Pensa que també tens dret a que t'agradi qui vulgui i que és important que un escolti i reclami els seus drets. Si sou amigues s'entendrà. Deixa que passin coses i vés observant i guian-te pel que tu sentis. ELi AUlet www.interpersonal.cat