AJUDA URGENT
Hola! Demano ajuda perquè la veritat estic bastant desesperada... Mira, jo sempre he sigut una perosna molt amigable, i he estat al grup de les populars, fins fa poc... Jo sentia k la meva ex millor amiga mestava apartant del grup pk crec k es sentia gelosa de k anes amb la seva millor amiga.. i bueno, men vaig cansar i li vaig dir el k opinava. Ella es va enfadar i va fer k la seva millor amiga també senfades. Jo no volia anar amb elles a l'ora del pati pk em sentia incomoda.. i kuan amb la ex millor amiga o vam arreglar, la seva millor amiga i jo (k no ens coneixem de fa gaire) no em recuperat l'amistat k teniem. Crec k ho ha fet per k no estigues amb elles o nose... estic liada... pk no he tingut mai problemes sociables ni tampoc k no m'acceptessin per l'aparencia... Total, k ara me n'he agut de anar amb les frikis i vull k tot torni a ser com avans, pk tambe hi ha un nen k magrada i sempre em ve a veure amb les frikis a l'hora del pati encara k ell sigui popular, i crec k si tornes a ser la d'avans tot m'aniria millor... ES BASTANT URGENT!
InterPersonal

Hola ! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. En aquesta situació et recomanari que no et guiis tan per totes les teories que pensis, intenta , sinó, guiar-te per els solucions que poden anar passant i del qeu pots aprendre de tot això i de les frikies, que segurament són persones que tenen valors molt positius de cara a l'amistat, també. Si apartes el judici i les suposicions potser et pot ajudar.
Per tant, si ho has arreglat amb la teva amiga, apropa't igual a ella, no se si ets tu la que et segueixes aïllant. Si ho heu arreglat et pots sentir lliure d'estar amb ell. I per l'altra noia, no podràs controlar el que pensa o fa, però sia ctues amb naturalitat amb la teva amiga intentant passar-t'ho bé et pot fer ser més tu mateixa i no estar tan pendent de l'altre. Aquest és l'encant : ser nosaltres mateixos i fer les coses que creiem per dins nostre.
I per contra, sembla que en el noi que t'agrada no li importen tan les aparences de amb qui vas. Així que segurament t'ho està posant fàcil per a coneixe'us i passar estones junts igual.
Endavant! Eli Aulet www.interpersonal.cat
Una abraçada! Eli AUlet www.interpersonal.cat