Noi d'internet
Hola,
Tinc un problema, fa una setmana vaig conèixer un noi a través d'instagram. Ell em va començar a parlar i em va agregar al whatsapp. Hem estat parlant bastant i ja desde el principi ell m'anava dient que m'estimava que era molt guapa, etc… Total que ara m'ha dit de quedar. Jo no ser que fer, ell és super mono amb mi, al menys per whatsapp pero no se que fer. Quedo amb ell? I tot això que em diu, ho pensa de veritat o es que només es vol liar amb mi?
Moltes gràcies!
InterPersonal

Hola ! Sóc l'Eli AUlet. Psicòloga d'Interpersonal. En aquesta situació et recomanaria fer cas del que sents: si creus que és massa precipitat per tu tot això que et diu, doncs pot ser....si vols coneixe'l, ho pots fer , però sense intencionss de lair-t'hi si tu no vols. Marca límits si tu no vols liar-te amb ell o no hi quedis encara. Sembla que tot ha anat molt ràpid i que de moment us coneixeu més el físic que com sou realment. És una decisió que has de prendre tu mateixa i el que sentis és correcte, ja que etstu qui haurà d'assumir els conseqüències de la teva decisió. Endavant! Eli AUlet www.interpersonal.cat