Liarse
Tinc 17 anys anys i encara no m'he liat amb cap noi... Estic esperant a un noi que sigui perfecte per mi i valgui la pena, pero començo a pensar que no el trobaré mai i em quedaré sola sempre :( totes les meves amigues s'han liat o tenen novio i jo no i em sento molt malament...
InterPersonal

Hola teenagerpower! Sóc l'ELi AUlet. Pi`cologa d'Interpersonal. Entenc que et plantegis aquests dubtes, però no et preocupis. Cadascú té els seus ritmes i , tot iq ue no cal esperar el noi perfecte i el moment perfecte perquè no existeix, cadascú ha de fer cas de quan sent que vol i estar preparat i li ve de gust. Comparar-se amb le ritme dels altres no aporta res profitós. Tu ha de decidir quan vols de donar aquests passos a la teva vida i llavors el moment i la persona apareixen! És a dir, després de respectar-te els teus tempos i el que tu vols i et convé! Endavant! Eli Aulet www.interpersonal.cat