Ajuda...
Fa dos mesos que vam tallar amb el meu novio i no puc superar-ho. Lestimo moltissim i ell va tornar amb la seva ex i jo el trobo a faltar, cada dia ploro per ell i nose que fer. Tothom em diu que encara mestima i que la seva novia el deixara. Jo nose que fer perquè lestimo i vull que torni a ser meu. Ara som amics i em convida a veurel a teatre i parlem per linsti i aixi i em fa molt de mal tenirlo al davant i parlar amb ell com si res, sense poderli dir testimo. Però em fa por perdrel perque ara ve lestiu i no el veure i lany que ve ell fara batxillerat i ens portem dos anys i farem horaris diferents i no el podre veure pel pati ni res i no crec que tornem a quedar mes... Nose que fer, la gent em diu que encara sent algo per mi i que si me lestimo que lluiti per ell perque val la pena, però jo ja porto dos mesos destrossada i em fa por no superar-ho, perque el vull a ell i a ningu mes... Ajuda!!
InterPersonal

Sóc l'ELi Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Entenc com et sents...les ruptures són dures i necessiten temps per anar serenant les emocions. És difícil oblidar algu a qui estimem...necessita temps i prendre decisions de fer coses per estar per nosaltres mateixos i posar més atneció al nsotre dia a dia deixant de prestar atenció als pensaments sobre l'altre. Això necessita un procés, perquè primer de tot un ha de prendre la decisió de voler-ho fer per estar millor si la realitat no canvia, i ell no decideix canviar d'opinió.
No estiguis tan pendent d'aquests pensaments sobre el futur tan negatiu que t'espera. Concentra't en el que passa ara i en tu mateixa. No saps què passarà l'any que ve. És impossible predir-ho!!! Atura't quan et vinguin tots aquests pensaments i fes una cosa per distreure't!
Entenc que és molt difícil veure'l no poder-li dir que l'estimes. Fés el que tu necessitis, queda amb ell quan estiguis preparada i et vingui de gust, i si algun dia estàs molt malament fes altres plans o quedat a casa a descansar per recuperar-te.
Dóna't temps i vés observant com et sents, què et fa sentir bé el dia a dia i què és per tu important i què tens de valiós!!! Distreu-te plora si de tan en tan ho necessites, t'ajudarà a elaborar el malestar que sents. Envolta't de la teva gent i creat noves aventures i experiències. Pensa cada dia en què fas cada dia i prou i aíxí passa millor. No prediguis el futur!!! Deixa que la vida et sorprengui!
Endavant! ELi AUlet www.interpersonal.cat