AJUDAA
HOLA, soc una noia de 14 anys i tinc les espatlles molt amples. M'agradaria que m'aconsellessiu de quina roba em podria posar per no veure-me-les tant amples.
gràcies
petons
InterPersonal

Hola marta! Sóc l'ELi AUlet. Psicòlgoa d'Interpersonal. Diria que t'hem contestat més avall. No se si et podem ajduar motl amb aquesta consulta. Diria que potser algun professional de la moda et pot ajduar a suggerir-te què et pot quedar millor. Però el nostre consell és que tot i que no sigui la aprt del teu cos que mès t'agradi, posa't el que a tu et faci sentir bé i et fisix en com ressaltar i cridar l'atenció al que si que t'agrada. Ara i ha motles opcions de roba i moda i tens més epr experimentar!!! Centra't també en les qualitats i habilitats que tens per dins i que et fan ser qui ets i o divertida, simpàtica , generosa..etc...que siguis. Això si que et farà sentir bé i és algu que forma part de tu i si que depèn de tu potenciar-ho!! Disfruta!! Eli Aulet www.interpersonalc.at