No ho sé......
Hola, mireu tinc problema.
Ja fa temps que em mola un noi i a vegades ens mirem i tal, però, desde fa dos dies que no em mira i estic preocupada, quan el miro a classe veig que mira a una altre noia, em poso trista, no sé que fer. No puc dir a ningu que m'agrada perque a la meva classe tothom es comença a burlar només que diguis que es guapo algú. Si, n'estic enamorada. No tinc ni idea del que vol… :'( Necessito mirarlo i que em miri amb aquells profunds ulls. Si, a vegades quan surt a la pissarra em mira, però, de cop mira a l'altre noia, estarà confós? Vull recuperar les mirades intenses que omplien el meu cor de poesies i amor. Siusplau ajudeu-m'he
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli AUlet. Psicòloga d'Interpersonal. En aquesta situació et recomano que intentis fer un pas més i no només quedar-te amb la lectura de les mirades. És difícil interpretar el que diuen unes mirades a vegades. Sí, son importants, però potser insuficients per a saber la informació. A més, si t'agrada alguna cosa tmabé hauràs d'arriscar per saber si val la pena o no seguir posant-li atenció. Entenc que deus pensar que et fa vergonya o que no funcionarà, o que...no et guiïs només pel que et diu el cap, intenta fer passos i veure quina és la realitat. No cal posar la directe però si apropar-te i observar com et sents i com pinta el tema. Pensa que tots sentim vergonya en aquestes situacions, però que afrotnar la vergonya ens fa més valents, segur si guanyem confiança amb nosaltres mateixos per canviar el rumb si convé o seguir pel mateix. Una abraçada ELi Aulet www.interpersonal.cat