les meves amigues ho troben extrany.
Hola, hem dic Neus, i crec que tinc un petit problema amb els nois! Resulta que soc una noia guapa, atrevida, simpatica, esportiva, divertida... un fet que fa que molts nois hem vagin al darrere. El meu ultim novio, l'Eric, es un nen "malote", pero no se per que, cada vegada que hem demana de sortir li dic que si. Ara ja fa poc vam tallar. Ja no el vull, al contrari, domes amics. I quin dius que es el meu problema?? No va referit a l'Eric. Es un altre problema. Soc molt enamoradissa, i cada dia men agrada un de diferent.. Però ara ja fa unes quantes setmanes que men agrada un. Es diu Josep i resulta que es el meu millor amic....es un nen molt maco, divertit, atrevit, esportiu, simpàtic... Les meves amigues el troben guapissim i que esta "bonot". Totes diuen que fem una parella extraordinària perque els dos som guapos i aixo pero... El problema no es aquest. Resulta que el Josep ja feia dies que actuava d'una manera rara devant meu. No el trobava segur, com si estigues pensant en cada moment que tenia que fer, com un robot. Una nit m'obri pel Whatsapp i em diu: testimo molt. Nose, mancantes.Mencantaria que fossis la meva nòvia. Jo estava flipant, ja que el meu millor amic i el que magradava me ho havia demanat... però, com que soc invècila, li dic: no, eske el meu ex(eric) ma fet molt de mal i no estic per a novios ara... Soc tonta.
Ell es va extranyar molt. Les meves amgiues es van enfadar en mi perque li havia dit que no. Es un dels nens mes guapets... Jjajajajajajajajaj, la veritat, nose, trobo que li deixare temps, perque a ell encara li agrado. Encara menvia corets i cosetes d'aquestes, nose, magrada, pero la mes grau preocupacio es com acture jo devant d'ell quan estiguem amb gent despues de declararmeu
. Que faax???
Gracies, i perdona per fer-te llegir aquest text tan llarg... Jjaajajja:))
InterPersonal

Hola Neus! Sóc l'Eli AUlet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs pel que m'expliques entenc que ara mateix estàs confosa segurament... i és recomenable que intentis estar amb tu mateixa un temps i vagis observant què passa i com et sents. Així tindràs més control de tu mateixa i dels enamoraments, ja que és important que siguis tu la que vagi decidint el que vol realment. Un bon pla per fer aquesta estratègia és fer-te una llista de coses que vulguis fer per tu mateixa i amb els teves amigues aquest estiu o el temps que sigui i anar-te ocupant d'aquestes coses. Així tindràs la vida ocupada en diferents àrees i et serà més fàcil saber què realment t'omple i què és important per tu. Endavant! Eli Aulet www.interpersonal.cat