Ajuda :c
Hola, pues volia fer una consulta perque estic farta ia de tot... tinc molt problemes a casa, els pares y tota la família... en el institut bullying.. y amb mi mateixa.. odio com soc el meu físic i
per tot aixo que pasa e arribat a tallarme.. i a intents de suïcidi nose que fer ajuda :c estic totalment sola amb tot aixo :c
InterPersonal

Hola BvbArmy! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs entenc que estiguis farta de tan patiment!!!! No és just!! Necessites un cop de mà. No pot ser que et tractis d'aquesta manera. Necesssites donar-te la oportunitat de veure noves solucions a la teva vida, nous canvis i noves maneres de viure!!! És cert que a la vida passem temporades de tot i així anem aprenent, si ens donem la oportunitat, a fer-nos valents, a guanyar confiança amb nosaltres mateixos i aprendre a ser els gefes de la nostra vida per ser feliços. Ai xò passa per afrontar situacions, demanar ajuda i no dependre de l'aprovació ni la opinió dels altres, ja que no podem agradar a tothom. Per tant, en aquesta situació et recomano que el primer pas és demanar ajuda aun adult de confiança que et podrà escoltar, comprendre i orientar amb què fer. Fins i tot potser pots aprlar amb ell de com et podria ajudar una teràpia a descobrir recursos que tens per a solucionar les dificultats que ara veus. Pots parlar amb la teva família tmabé de com estàs. Ells, tot i que a vegades es passen èpoques complicades, t'estimen i et volen ajudar. Si entenen com et sents i el què dels teus comportaments, no dubtis en que voldran ajudar-te. Dóna't la oportunitat de demanar ajuda, és el primer pas a parendre i saber demanar ajuda ja és un recurs per solucionar problemes, el recolzament dels altres és essencial en aquestes situacions . Una abrçada Eli AUlet www.interpersonal.cat