help
hola , desde que sen va amar la meva millar amiga del colé estic sempre sola i marginada nos e com ver nous amicus em podeu aconsejar
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Entec com et sents. És dur distanciar-nos de gent important. Potser et pot estar passant que hagis passat per un temps de dol per a marxa d'aquesta amiga i pot ser que estiguis un pèl més trista o desmotivada. El més positiu es que ja facis aquest tipus de preguntes, eprquè això significa que tens ganes de començar a fer la teva i omplir de nova gent la teva vida. A quí hi tens un gran paper a fer, perquè si nosaltres fem els primers passos a poc a poc anem tenint bons resultats i la gent va entrant a les nostres vides. Pensa amb un llistat de coses que pots fer per tenir amics. Per exemple, interessar-te a formar part de nous grups i parlar amb la gent, apuntar-te a noves activitats, participar i fer passos que faries si et sentissis que tothom té ganes de coneixe't (que moltes vegades és així!!!), etc...
És mportant que comencis a fer passos i veuràs com a poc a poc vas sumant gent!
una abraçada! Eli Aulet www.interpersonal.cat