confosa
desde fa mesos m'agrada un noi... se que no tinc opcions amb ell, ecara que ja dies que esta super majo amb mi, pero ahir una amiga em va dir que una de les seeves millors amigues que va a la meva clase es liaria amb ell... i ara ames e començat a parlar amb un noi super simpatic pero totom em diu que es super lleig que no vagi amb ell noseq... estic confosa.. que faig?
InterPersonal

Hola! Sóc l'ELi Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Entenc que estiguis confosa...si fem massa cas a les opinions dels altres només ens porten a confussions. Està bé demanar la opinió quan volem però sempre tingues en comtpe que el que val és el que sent un mateix, que ningú pot predir el que passarà i que a vegades és millor passar a l'acció o observar què passa en realitat més que anar fent teories i suposicions. Per tant, si a tu t'agrada el que la gent creu que és lleig, no passa res. El físic no té gaire a veure en quant portar una relació i que funcioni, o un lio divertit. Si a tu t'atrau i t'ho passes bé amb ell segueix coneixent-lo!! iugal que amb l'altre, observa el que passa, com et sents, com et tracta, si realment t'agrada com és...etc. escollir és molt important abans de tirar-nos de cop a la piscina de l'enamorament.
Ànims! Eli Aulet www.interpersonal.cat