PROBLEMA AJUDA!
Fa dues setamanes em vaig liar amb un noi que quasi ni conec, pero parlem pel wats i m'he enamorat de la res! faria tot per ell, pero ell m'ignora i passa de mi despres d'haverme liat amb ell. Li he fet uns quants wats dient ke no m'ignori pero passa igualment. Estic pensant en dirli: [diguem "no"(no de no tenir res mes) ara, pero no mes endavant perque m'estic il·lucionant.] pero no se si es lo millor.. a lo millor la pifio. Pero ajudeume, digueume que he de fer! estic boja per aquest noi que ni tan sols es molesta en dirmi hola...
InterPersonal

Hola maartiitaa, sóc l'Assumpta Muns, psicòloga d'Interpersonal.
Tal i com tu dius...t'has enamorat de la res!, d'un noi que gairebé no coneixes de res...Potser més que enamorada és que l'has idealitzat no?. Jo, sincerament, no li aniria més al darrera perquè de moment t'ha deixat ben clar que no vol res més amb tu. Sap greu que una persona amb qui has compartit ni que sigui un moment especial, unes hores, etc. no et digui ni "hola", però de vegades és així i ho hem d'acceptar. Les persones no som totes igual...i per altra banda, ell també té dret a no voler res més.
En fi, no t'hi capfiquis ni t'hi obsessionis perquè és pitjor. I pensa que hi ha moltes altres persones en el món. Com diu el refrany "a otra cosa mariposa"...
Una abraçada. Gràcies per la teva confiança.
Assumpta Muns Altarriba
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat