ajuda...
Fa uns dos mesos que vam tallar amb el meu novio i el trobo massa a faltar, no hi ha un sol segon que no pensi en ell i vui tornar am ell. El problema es que ell esta am una altre novia. Li vaig confessar que encara em molava i em va dir que ell tambe m'estimava pro que no podia ser i que ho haviem d'oblidar. Total que em convida si vui keda am ell i coses aixi i no el puc mirar a la cara normal, no puc esta am ell sense dirli testimo i no hiha cap dia que no plori per ell. Nose com superar-ho..
InterPersonal

Hola! Sóc l'ELi Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs entenc com et sents. És natural aquest sentiment de que el trobis tan a faltar. No és fàcil oblidar quan estimem a algu...es tracta d'un procés que dia dia un va portant millor, depenent del que un faci per sentir-se millor.
Entenc que no et senti bé aquesta situació de quedar amb ell. Des del meu punt de vista, sóc més partidaria de deixar distancia i temps quan hi ha una ruptura. Aquesta distancia fa que les emocions es puguin serenar i curar la ferida. Per cotnra, estar gaire en contacte no deixa que es cicatritzi la ferida.
T'has de cuidar molt en aquesta situació i veuràs com dia a dia , si t'imagines la ferida, la veuràs més curada. A més, ara ve l'estiu i el bon temps també t'ajudarà a sentir-te millor. Per tant, surt amb les amigues, fes esport per treure el malestar, plora de tan en tan si ho sents, fes coses que t'agradin, planteja't què vols fer i aprendre aquest estiu...etc
I un exercici que va molt bé és que cada dia dibuixis a una llibreteta la cara de com et sents i veuràs com va canviant l'expressió a mesrua que passen els dies. Va molt bé veure-ho així amb un dibuix. Veiem clarament el nostre progrés.
Una abraçada Eli Aulet www.interpersonal.cat