El meu germà...
Hola! Necessito ajuda, el meu germà es un nen molt mandrós i li costa molt fer feina... La meva mare meu mana tot a mi perquè sap que jo ho fare... Pero el meu germà li deixen fer el mateix que jo i mes i tot (respecte a sortir en los amics) i trobo qu eno es just. A casa tinc varis problemes.. el meu pare, el meu oncle... però jo m'aguanto, i exploto a linstii!!!! A clsse en comporto com una fièra i no callo mai, cosa que fa que sempre estigui expulsada de classe... Jo ja no ser que fer... La meva mare diu que vol que millori el meu rendiment escolar, però no puc, ja que si no hem deixa anar amb els amics em desfogo a n'aquella presó sense barrots. Gracies per intentarme ajudar, petoons!!
InterPersonal

Hola petonsdenocilla! Sóc l'ELi Aulet. Psi`cologa d'Interpersonal. Entenc com et sents i que també necessitis treure la rabia d'alguna manera. És necessari treure-la, però també és cert que ens hem de fer responsables de com la traiem perquè sinó ens passarà més males conseqüències, i lo pitjor: ens sentirem més malament amb nosaltres mateixos. Jo et proposaria que intentis replantejar-te què necessites i posar fil a l'agulla!!! Pel que m'expliques se m'acudeix que et pot anar bé aprlar amb algun adult de confiança ja que pel que veig a casa les coses ara mateix potser no estan passant un moment fàcil. És natural que vegades passaem per aquestes temporades, i més quan es tracta de tirar endavant una família, ja que hi ha moltes coses a tenir en compte: convivència, diners, preocupacions de cadascú, etc. Per tant, crec que parlar amb algun adult et pot ajudar molt! Explica-li el problema i sobretot com et sents . Parla amb un professor que hi confiis, o un monitor, etc...També pots intentar parlar amb la teva mare per explicar-li com et sents, saber com està ella...etc. I a l'hora per la rabia crec que t'ajudaria molt fer exercici i escriure. Són dues maneres de treure la rabia molt eicaces, que a més no fan mal a ningú i ens beneficien molt a nosaltres i al nostre entorn. Això sí, un cop de mà t'anirà genial!! Una abraçada. Eli Aulet www.interpersonal.cat